Lussekatter

Godmorgon alla glada!

När jag kom hem ifrån skolan igår möttes jag av en underbar lukt av saffran. Mamma och Linea bakade lussekatter och även en del glutenfria<3333 Så avslutade kvällen med lussekatter och glögg. Hur gott? 
Receptet på glutenfri lussekatter kommer upp ikväll!
 
Eftersom jag inte tränar just nu utan bara försöker hinna med livet så mycket som möjligt. Skolan tar nästan kolen på mig och jag är trött och bokstavligen sov hela helgen. Hela lördagen och söndagen låg jag i sängen halvt däckad och ändå sov jag 10/11h /natt, vilket aldrig händer annars. Stressen sitter i halsen på mig och mitt huvud är kaos och jag glömmer saker stup i kvarten. Bokar saker på tider jag absolut inte kan eller ens är hemma på.
Därför har jag också släppt en del på min kost som jag annars brukar hålla ganska strikt. Eftersom jag inte vill ha "mer saker att tänka på". Jag väljer fortfarande om möjligt bättre alternativ, vill ge min kropp näring och skippar gluten och laktos. Men känner jag för en påser godis på tisdagen eller pepparkakor på torsdagen så blir det så. För att jag helt enkelt känner för det och inte "orkar bry mig om det" för tillfället.
Och det är okej. Hur okej som helst!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0