lediga onsdagar

Att vi är leldiga varannan onsdag resten av detta skolår kan ju möjligtvis vara det bästa som kunde hända! Spenderade dagen med 1,5 timmas sovmorgon, en PW på det och efterdet en dö go´ frukost enligt mig själv! Lite pluggande senare befann jag mig i gymmet för att köra veckans 1 av 2 rygg pass. Och att vara i gymmet när knappast ingen annan är där gör ju så att allt går lite smidigare ;) Sedan har jag hängt med fina Lisa resten av dagen innan jag var tvungen att åka hem till mina oälskade läxor igen. Är så galet omotiverad för skolan just nu. Vill helst ta studenten utan att behöva göra något sista året..men tyvärr så funkar ju inte det..
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så skönt, och vilken bild! Fin!

2014-09-17 @ 20:27:15
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0