klättrar på väggarna

Är rastlös i hela kroppen nu efter dagars vila ifrån gymmet. Kommer även bli en sjunde dags gymvila. Känner en sån stor skillnad på mig själv och min kropp när jag tränar och inte gör det. Blir piggare, gladare och får en massa mer enegi till att göra saker. Blir fruktansvärt lat av att ligga hemma och dega i soffan även om det är väligt bekvämt emellanåt ;)
Saknar mina tunga pass på gymmet och känslan av träningsvärk. Men det är värt att vila en dag för länge efter sjukdom än att starta en dag förtidigt och köra tugnt med ett virus i kroppen!
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Härliga bilder!

2014-09-04 @ 21:21:11
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0