Virusinfektion i halsen

Hej i tomheten! Fick order av min kompis daniella att jag skulle "UPPDATERA DIN BLOGG NU" så bäst att jag lyssnar på henne eftersom jag lämnade henne ensam i skolan hela oktober när jag skadade mig och sen blev sjuk hehe.. 

Varför så tomt då? Jo den där migränen förra helgen höll i sig i 3 dagar vilket aldrig hänt förut så vi trodde det kom ifrån min ryggskada, men icke! En fet jäkla virusinfektion har jag fått och är fortfarande sjuk efter 1,5 vecka med ca 38 graders feber, huvudvärk, yrsel, yr och det värsta; halsonda. Hela virusinfektionen sitter i halsen/ halsmandlarna så just nu kan jag knappt inte svälja. Inte ens mitt egna saliv. Och eftersom det är ett virus, så går det över av sig själv och med mitt immunförsvar hinner jag nog bli gråhårig innan det har hänt.. Skämtåsido, hungrig är jag då jag de senaste 28 timmarna har fått i mig 1/2 banan och en liten toast macka (med en jäkla massa ost för att bli så mätt som möjligt) och det var precis att det gick ner och tårarna bara rann men det var bara att tvinga sig själv att svälja hur ont det än gjorde eftersom jag nästan svimmade imorses. Så nu förbereder jag mig mentalt för smärtan för att försöka äta något till kvällsmat!
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!!
Mitt sällskap på dagarna❤

Kommentarer
Postat av: Karin Eriksson

Krya på dig Emma! <3

Svar: tack Karin :)
Emma

2014-10-27 @ 20:38:03
URL: http://karinsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0