vanilla white chocolate proats


Tror jag har hittat den absolut gooodaste frukosten man kan äta! Havregrynsgröt är en favorit hos mig, så varför inte smaksätta kalaset med vanilj och vit choklad och göra det ännu godare och tillföra mer än 20g protein vilket gör att du håller dig mätt under en längre tid eftersom det tar längre tid för kroppen att bryta ner protein. Jag ancände mig av vanillia white chocolate protein ifrån fitnessguru såklart. Ni kan köpa det HÄR. Det jag gillar med detta är att det verkligen smakar vanilj och vit choklad, vilket enligt mig är cirka hur gott som helst! Självklart funkar det att använda ett protein med annan smak!
 
Såhär gjorde jag mina proats!
1. 2 dl havregryn + 5 dl vatten i en kastrull med lite salt
 
2. Låt det koka upp och rör och sänk sedan värmen och låt det koka ihop. Dra av kastrullen ifrån plattan och låt gröten svalna en aning. Häll sedan i 1 dl vanilla white chocolate protein och rör!
 
3. Häll upp i en skål och servera med valfritt tillbör! Jag hade banan och jordnötssmör på min, något jag kan rekomendera!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Vad gott det ser ut! Älskar proteinpulvret från Fitnessguru :)

2014-10-09 @ 17:53:55
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0