Oktober

Eftersom det inte har hänt så mycket denna månad som är intressant att läsa om i testform så vidare ni inte tycker "idag har jag legat i min säng och har on i min rygg och tittat på film" x16 eller "idag har jag legat i min säng och haft ont i ryggen, huvudet, halsen och feber" x11 är intressant haha. Så här kommer istället lite bilder!
Hängt på Apoteket i 1 timma// tvingat i mig dricka// varit på 221 meters promenader// ätit choklad och druckit bcaa (före jag blev sjuk)// rockat sjuk outfiten med mina blåprickiga fleecebyxor

Hittat citat som beskriver livet// umgåtts med min pojkvän xD// läst en bra bok// fotade löv när jag var ute på min promenad// spenderat liite för många dagar i min säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0