long time no see

ja denna lilla frånvaro ifrån mitt håll har en ursäkt. Inte för att den är rolig på någotvis, helt årligt så suger den ganska mycket...men jag har gått och skadat mig i ryggen. Har just nu en förskjutning på en disk i ländryggen och ja, det gör lika ont som det låter! Det ska läka av sig själv så tills det har gjort det så ska jag helt ligga ner så mycket som möjligt vilket inte är så svårt eftersom det gör ont att stå & gå och är ganska omöjligt att sitta ner. Så just nu lägger jag i sängen med datorn i knäet och har plöjt igenom ett antal filmer som tex mean girls (eftersom det är october 3rd idag haha) och ska snart försöka bege mig till soffan för att titta på idol. Är rastlös som en understimulerad löphund så har ni något tips på en aktivitet som kan utföras stilla och i horisontellt läge så skulle det uppskattas! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0