friyay

Good morning friday eller kanske mer friyay? Fortfarande hemma ifrån skolan så inte någon större skillnad på veckodagarna för min del, men ny dag betyder en dag närmre att vara helt frisk!

Vet ni hur gott det är att kunna äta normal mat igen utan att det känns som att någon drar ett rakblad och sedan försöker trycka ner ett gäng skruvar i halsen på en när man försöker svälja? Maten smakar så mycket bättre nu när jag börjar bli frisk!! Det enda jobbiga är väl att jag knappt får i mig något innnan jag är mätt men det är bara att svälja för jag vet att min kropp verkligen behöver all energi och näring som den kan få för att bli frisk!
Dagens frukost bestod av glutenfritt bröd med skinka och avokado, kesokvarg med banan, hallon och kanel + ett glas mangojuice till det. Riktigt gott var det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0