en sån där dag

Denna dagen har varit en såndär dag då allt bara skiter ihop sig ni vet. Började redan igår när tog blodprov hos läkaren och jag var inställd på att få svaret någon timma senare, men icke. Jag får vänta till slutet av nästa vecka så det blev celsius och cola hela kvällen igår. Dock var det skönt att vakna och må bra idag ;) eller bra och bra, är såå trött även om jag har sovit istället för pluggat större delen av dagen. Men mitt i allt så dog min dator utan att batteriet var slut så fick lite panik och satt i laddaren och startade datorn. Då kommer det upp någon rolig ruta om att jag "har problem med batteriet" och måste byta det. Precis vad jag också önskade skulle hända. Precis då började "slå mig hårt i ansiktet" spelas och det är ungefär så jag känner just nu haha. Nä nu ska jag pluggstrejka någon timma och göra något roligt denna lördagskväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lbs datorer är inte dem bästa om man säger så ^^
Min klass fick 3 års gamla och skitiga datorer med kassa batteri och knappar som saknades :3

2014-11-22 @ 22:18:59
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

2014-11-23 @ 18:26:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0