5-11

Jaha  har sitter jag nu framför datorn igen, fortfarande lika prickig. Sen vi hördes av sist så har jag spenderat heal förrgår kväll/ natt på akuten då mitt ansikte började svullna upp igen och alla prickar blev fler. Den värsta svullnaden är borta men fortfarande lika prickig, eller nä, mer prickig. Men det går väl över någon gång hoppas jag!!
 
Denna dag har ägnats åt att ligga i sängen och titta på några gamla VSFS, mest för att få tiden att gå och senaste timman har jag tittat på julfilmer. Bäst att passa på nu när jag har har tid till det eftersom att det inte kommer att hinnas med senare när jag ska ta igen ca 6 veckor missad skola samtidigt som jag gör det jag ska göra i skolan. Huha mig vad jag inte längtar till just det, men längar tillbaka till att ha ett mer normalt liv och få vara FRISK!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter du haft körtelfebel så har man väl väldigt svårt att bli sjuk sen? :)

2014-11-06 @ 07:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0