skitkasst

Idag gjorde jag det! Skrev NP i matte och hur det gick behöver vi inte ta här haha. Åt riskakor och skrattade åt mig själv under halva provtiden ungefär. Fattade inte hälften av frågorna så gissade och hittade på egna uträknigar och lösningar. Det är säkert helt fel men då ger jag min lärare ett skratt när hon rättar det i alla fall! Gillar inte att lämna ett tal utan att ha skrivet något svar så skrev lite siffror som fanns med i talet och tog lite plus och minus och gissade lite till haha. 

Är ledig imorgon och planerar att ta en löprunda på morgonen innan det blir för varmt, så skönt att springa på morgonen och i sommarvädret! Hoppas att mina benhinnor är med på samma plan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0