Progress

Dagen idag då hela Sverige äter semlor. Alla utom jag. Allergisk och ensam sitter jag och knaprar nötter som blev över ifrån gårdagens (nattens) pluggande. Men inte surar jag för det! Provet gick bra och efteråt fick jag till ett hejdundrande armpass (axlar, biceps och triceps) på gymmet där jag träffade både syster och bästavän. Tungt som satan var träningen man så värt det i slutet när man verkligen ser musklerna i armarna ploppa ut och synas. Stod och log som ett fån åt mig själv i spegeln de sista övningarna haha. 

Denna arm ser iiiiiiinteut såhär längre.. Jisses, tyckte jag var "biffig" och hade muskler när jag tog denna bilden.. Herregud skäms över mig själv haha! Ska nog fixa lite nya bilder snart så ni kan få se skillnaden!!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Attans att ha den allergin :(

2014-03-06 @ 17:12:58
URL: http://sarahmargareta.blo.gg/
Postat av: Hedvig Gustafsson

SV: hahha åh, ja. man får väl skylla sig själv när man lagt ut den..

2014-03-06 @ 21:07:24
URL: http://dtlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0