Im not strong for being a girl, im just strong

 //bilder från april//
Alla timmar på gymmet, alla vikter man lyfter upp och ner tills det absolut inte går mer, alla teknikövningar, alla intervaller på rullbandet, all mjölksyra & brutal träningsvärk i hela kroppen, alla sprungna kilometrar, alla droppar svett, alla liter vatten, alla burkar kvarg, all kyckling, jordnötssmör och gröt, alla morgonpromenader, men framför allt all vilja. Viljan att bli bättre, större och starkare.
 
Men jag är långt ifrån klar, vilket jag aldrig kommer att bli. Vad du än gör så kan du alltid bli bättre och sätta upp nya mål. En fotbollsspelare slutar inte spela när den har gjort ett mål. Usain Bolt springer fortfarande fast han har varit snabbast i flera år. Beyoncé fortsätter göra musik fastän hon har sålt allt till #1 som hon har gjort och vunnit priser för det. För att även om du är på topp är du inte klar, du kan alltid göra bättre. 
 
Först frågar de varför du gör det, sedan frågar de hur du gjorde det. Du frågar mig varför jag gör detta, jag frågar dig varför du inte gör det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0