Mitt 2013

Slängde ihop en liten sumé av året som snart är slut. Nu välkomnar vi in det nya året och jag ska göra det till något bättre än det som har varit.

 
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Var på konsert och såg 1D x2 och Justin, var i London och blev av med VS-oskulden (haha), sprang milen, 
 
Höll du några av dina nyårslöften? Träna och äta bättre, check! Springa milen, check! Gå ner i spagat, check! Lära mig rappen i Baby, Check!
 
Vilka länder, städer och ställen besökte du? Storbriannien, Öland och Stockholm
 
Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? Mer ordning på mitt liv, friskare vår och en vit jul.
 
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Justinkonserten som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva under Believ Tour, båda 1D konserterna, Londonresan, blev moster för andra gången,
 
Vilket var ditt största misstag? Att jag inte uppskattade tiden då mamma var friskare mer..
 
Vad spenderade du mest pengar på? Nya kameran, kläder och konsertbiljetter
 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 1 februari, 1 -4 April, 24 april, 8 maj, 25 maj, 27 september.
 
Vad gjorde dig riktigt glad? Känslan när flygplanet landade på brittisk mark. Var nära på att gå runt och grina på Oxfoord Street för jag var så lycklig där. Känslan när man kom in i O2 Arena och veta att jag skulle få se mina babes för första gången. När jag såg "dörrarna" öppnas i Globen och Justin kom utflygandes i sina vingar av instrument. Tre biljettköp och alla timmars köande.När jag gick ut ifrån NetOnNet med min nya kamera i händerna. Samtalet ifrån mamma när hon berättade att jag hade blivit moster för andra gången. 
 
 
Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år? Skulle nog svara sämre, men det har verkligen haft sina highlights. April och maj vart helt klart de bästa månaderna.
 
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Träffa kompisar och umgås med människor.
 
Blev du kär? Kär är väl att ta i men..
 
Vilken var din största musikaliska upptäckt? Jimmy Needham, annars har det mest vart "de gamla vanliga" som har släppt nytt
 
 
 Vad gjorde du på din födelsedag? Var i skolan, tog skolkort, åt tacos och en jäkligt god tårta, åt godis för första gången på länge, umgicks med mina systrar.
 
Har du bockat av någonting på din before-i-die lista? Resa till London, se 1D, se Justin, skrika Never Say Never med Justin, springa 10km, 
 
Hur skulle du beskriva din klädstil? Jeans + tröja/or med smycken. Converse eller DrMartens. Bekvämt blandat med fint och snyggt.
 
 Vad fick dig att må bra? Familj, vänner, Justin, One Direction, London-resan
 
Vad fick dig att må dåligt? Jag själv var sjuk i ca 10 veckor i våras. Fy fan, vill aldrig mer må så dåligt!! Lite mycket händelser i familjen och att mamma har blivit sjukare. Att vår fina katt Svinto dog..Och att jag själv höll på att ge mig en ätstörning
 
 
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Jag fylller 18 och börjar sista året på gymnasiet vilket känns väldigt konstigt. 
 
Något du vill säga till dig själv inför 2014? Sluta ta allt förgivet för att jag nu vet hur fort det vänder och allt rasar. ta vara på allt, varje dag. Gör saker som får dig att må bra och förö att du måtr bra utan det och våga sätta dig själv i förstahand. 
 
Har du några nyårslöften till 2014? Fortsätta äta bra mat och träna. Springa 20km. Vara med i the Color Run. Vara lycklig. Ta vara på mitt sista sommarlov. Fota och utvecklas mer. 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

kul lista

2013-12-31 @ 11:29:51
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: MATILDA

roliga frågor och fina bilder!

2014-01-04 @ 15:20:01
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0