materiell lycka

All kärlek till den underbara uppfinningar som kallas kamera och photoshop, vad skulle jag göra utan dom?
Det var faktist inte alls svårt att göra denna bilden, även om det finns lite missar här och där osv, men jag är amatör och nybörjare så det blir väll bätte om några månader!
 
Just nu känner jag mig bara allmänt tråkig.. spyr på min garderob och klädstil (om man nu kan kalla den det)  varje morgon. Okej, inte bokstavligt, men den är så tråkig så att jag skulle kunna gå i min "one piece" i skolan. Jag känner mig lika grå och tråjkig som vädret, om inte värre!
Även om jag måste spara pengar tills i vår så måste jag investera lite nytt, ja så får det bli! 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Underbar bild!

2012-10-19 @ 06:01:07
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Liie

härlig bild! och håller med, utan kamera och bildbehandling skulle livet helt enkelt inte vara lika roligt :)

2012-10-22 @ 13:11:47
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0