Muntra fans och fjortisar

Det vad var jag trängdes med igår. Okej det fanns vanligt eller normalt folk också. Kalla det va ni vill, men hur som helst så var jag i Jönköping och tittade på Rix Fm Festival. Där var Danny, Ulrik Munter, Robin och Moa ifrån Idol och Lisa Miskovsky (ja henes efternamn stavs så). Folk skrek överallt och jag skrattade åt dom. Har aldrig fattar grejen med Danny eller Ulrik så kände mig inte så jättebeväm i mitten av en herre satans massa fans som trängdes för att komma 10 cm närmre.. Det hade ju vart en heeeelt annan sak om det var One Direction som var där. Men när de försöker ta sig in i bilen när de åkte iväg eller står och slår på rutorna och gråter efter att de har fått nåns autograf så spårar det ur, enligt mig. Lite bilder på det jao!
Bilderna på Danny kommer i ett annat inlägg, tillängnat till min kompis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0