Mitt rum, detaljer

Fick en fråga om jag kunde visa upp lite detaljbilder på mitt rum, visst kan jag det! 
Själv tyker jag att mitt rum är ganska personligt, men jag vill ha det mer. Ska göra en beställning på massa bilder som jag kan sätta upp. 
 
Det som sitter på mina väggar är bilder på mig själv, mina föräldrar, min gamla klass, kompisar, syster, systerson, biljetter av olika slag, roesett ifrån ett ridläger, en ros som jag fick av min musiklärare, och lite olika citat som jag tycker om; "Sigue tus sueños" (följ din drömmar) "Never say never and fight till forever/ Justin Bieber" "Just promise me you'll think of me everytime you'll look up in the sky and se a star /Eminem"
 
Om man vill få sitt rum att bli personligt, är mitt tips att sätta upp bilder, biljetter. Ställa fram sina smycken, skor parfymer osv. Kanske rita egna teckningar att sätta upp, eller bilder på sitn idol/ förebild (kolla i spegeln på den andra bilden ;) )
Var kreativ och använd din fantasi! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Andén

Omg!! Jäklar vad coolt, du heter samma sak som mig! :O Har alltid undrat om någon heter samma sak som mig! Haha, blev typ jätteglad nu! :D

Svar: Haha först bara bah: varför har någon skrivit en kommentar i min blogg med mitt namn? :o haha jag har med undrat det haha awesome!!! :D
Emma Andén

2012-07-20 @ 01:01:20
Postat av: Michelle P

Hoppas att du får en fortsatt bra dag! :)

/Michelle

Svar: tack detsamma! :D
Emma Andén

2012-07-20 @ 09:32:08
URL: http://michelleryttaren.blogg.se
Postat av: Tora (torathestar.blogspot.com)

Ser superfint ut :)

Svar: tack! :D
Emma Andén

2012-07-20 @ 11:23:33
URL: http://torathestar.blogspot.com
Postat av: Viola

svar: Ja hon är verkligen helt sjukt bra! Ja gå och se henne live, det är verkligen värt pengarna! :) kram

Svar: nästa gång hon kommer till sverige eller typ norge/ danmark SKA jag se henne! Annars går mitt liv under typ! kram
Emma Andén

2012-07-20 @ 14:00:36
URL: http://varaviola.blogg.se
Postat av: Sofie

Vet du var de svart-vit randiga, runda askarna kommer ifrån? :)

Svar: man får om när man köper thomas sabo smycken! :)
Emma Andén

2013-03-02 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0