banan och proteinpannkakor

Tänkte gjort vanliga bananpannkakor till frukost imorses för att få lite variation på gröten men valde istället att ändra lite och göra proteinpannkakor av de vanliga bananpannkaksreceptet. Vilket blev en riktigt succé, så goda och fluffiga!
Jag använde mitt protein ifrån fitnessguru med smaken "vanilia white chocolate" som ni kan köpa härDet var riktigt gott att ha i pannkakssmeten och pannkakorna smakade verkligen vanlij med vit choklad *dröm*
Jag åt dem med jordnötssmör, hallon blandat med kvarg och lyxade till det hela med lite pannkakssirap.
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

2014-10-14 @ 11:27:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0