ännu en dag

 
 
Dricker varmt citronvatten och lyssnar på Linus och Mikaels AVpod.. Vilket jag har gjort hela dagen förutom när jag ha vait ute på mina 2 stycken 200 meters promenader vilket tar nästan 6 minuter. Så små framsteg, men alla steg framåt är framåt och det är det enda som gör någonting just nu.
Försöker ignorera tankarna kring att jag har tappat så pass mycket muskler som jag faktiskt har gjort på 2 veckors tid. Kan verka väldigt ytligt och obetydelsefullt för väldigt många, men för en person som har krigat i gymmet 5-7 dagar/ vecka i ett års tid och väldigt mycket mer helhjärtat sen i våras för att verkligen bygga upp en bra fysik och stark kropp. Så tär mycket på psyket att se allt man har jobbat för under månader försvinna på så kort tid, och inte kunna gör någonting åt det. Speciellt på benen har jag tappat vilket dessutom gör att jag får ont i mitt knä. Men även armar och axlar ser jag har blivit mindre och känner att hela ryggen är svagare än innnan. Så nu vill jag bara tillbaka till träningen för att kriga tillbaka allt och bli bättre och starkare än vad jag var när jag skadade mig.

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Varmt citronvatten har jag också precis fått upp ögonen för. sjukt gott och nyttigt :D

2014-10-16 @ 17:55:22
URL: http://oslofru.com/
Postat av: e

mysiga bilder!

2014-10-16 @ 21:04:29
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: della

TA INTE UT DIG FÖR MYCKET I BÖRJAN BARA SNÄÄLLA!! du vet vi saknar dig i skolan <3 KRYA(FORTARE)!

2014-10-17 @ 22:01:00
URL: http://www.nattstad.se/Della.Malmqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0