trött som få

Nu har även torsdagen passerat och det redan fredag imorgon. Fredagen som jag blir nervös av att tänka på. Blodprov imorgon och provsvar på om min kropp är frisk eller inte. Hoppas såklart på att jag är frisk samtidigt som jag som jag skrivit innan tror att jag inte är det för att jag fortfarande har ont. Men hoppas på ett positivt besked och håller tummarna för det!

Har hittills under veckan blivit av med en del plugg även om det är mycket kvar. Strök fem uppgifter på listan idag som inte behövdes göra. Nästan så jag ville pussa mina lärares fötter och börja gråta av lycka när de sa "den kan du ta bort" "det var bara en liten övning" "den kan du ta igen i en uppgift vi ska göra senare". Speciellt engelskan eftersom det är mitt absolut svagaste ämne och ger mig lite panik.. Men gör mitt bästa och är lite stolt över mig själv som valde till engelskan i trean även om jagverkligen inte är bra på det.
Nu kallar sängen efter denna natts korta sömn. Knappt fem timmar vilket resulterades i en Emma som var en zombie i skolan, bokade möte på tider jag absolut inte kunde, somnade när jag läste en text och tillslut stendäckade på ett bord i 20 min...Jaja, nya tag imorgon men målet att inte somna i skolan ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0