Kyssjukan

Nä nån vanlig virusinfektion var det inte jag hade. Här kör vi all in och drar på oss körtelfeber för hela slanten! Varför inte Emma? Låter som en toppen idé med alla planer du hade för denna hösten..!!!
Men helt seriöst, varför måste alltid jag få de värsta sjukdomarna? Kunde det inte räckt med en vanlig förkylning? Om jag är bitter? Jo, men kanske en aning..

Men från och med nu är det fokus på att vilavilavila & dricka tills jag nästan kissar ner mig och försöka börja äta igen under de tider på dygnet halsen tillåter det lite mer. För att den 12 november ska jag vara i Globen och se Ed Sheeran. Punkt. 



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Stackare. krya på dig

2014-11-01 @ 22:58:00
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0