första dagen

Överlevde första dagen i skolan sen den 30 september. Det gick fin! Förutom att ögonen började gå i kors vid klockan 10 och jag gäspade konstant så trodde min käke skulle gå ur led. Löste det lilla problemet med en Celsius i magen och sen körde på fullt ut! Fixade klart 3 uppgifter i skolan och nästan skrivit klart en till här hemma. Har många uppgifter kvar (ca 20 stycken för att vara exakt men det får jag inte tänka på för Daniella så vi hoppar över den detaljen) men tar en dag och uppgift i taget och löser det på  något sätt. Men celsius lär ju vara min livräddare den närmsta tiden eftersom koffein har en sjuk effekt på mig!
Nu får det var färdigt för idag eftersom jag läste Sean Bean (han som spelar Odysseus i Troja) som Sean Banan......förklarar nog hur min hjärna fungerar i nuläget haha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0