open your eyes and hold on tight and dont let go

 
I onsdags så var jag hemma för att fota bilder till mitt foto- och visuell kommunikations projekt. Vilket slutade med att jag tog en hel del andra bilder också. Två av dem är bilderna är de ni ser ovan. 100% naturliga utan smink och håret hade jag inte ens borstat innan. 

Ska äta middag nu och hoppas på att min hals och huvud blir bättre eftersom jag nu börjar bli sjuk. Har haft denna känslan i kroppen hur länge som helst men tror att all stress har gjort att det inte har brytit ut.. men känner att det verkligen är på väg nu.. Har inte tid att vara sjuk!! Ska titta på glee hela kvällen och tycka synd om mig själv och för att hedra Cory♥ som skulle fyllt 32 idag♥♥♥

Kommentarer
Postat av: RMCK - en skönhetsblogg

Vilka fina bilder, du är såå vacker!

2014-05-11 @ 19:49:07
URL: http://rmck.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0