One Direction Wembley Stadium London


Det sjukaste, galnaste och mäktigaste jag har varit med om. 80.000 personer i en arena som sjunger samtidigt.
Stod på 4/5 raden under hela konserten.
Känslan när killarna kom ut på scenen och inse hur nära jag var. Så nära så jag kunde se deras ansikten på riktigt och jag trodde inte det men de är finare på riktigt än på bilder! Konsert timmarna var helt underbara och allt som hände var så bäst. Det är svårt att veta hur man ska reagera för det är så mycket känslor i kroppen som snurrar runt. Ena sekunden skriker man, nästa ler som en idiot för att sen gråta som en galning.
Och hela konserten avslutades med att jag fick en av killarnas vattenflaskor som någon har druckit ur! (!!!!!!!) hehe ja, jag skickade på den :))))

Folk tycker att man är en idiot som åker till andra länder för att se ett pojkband, men fyihelvete vad jag älskar dem och jag upplever bara drömmar!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

men åhh vad grymt!

2014-06-11 @ 11:19:52
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0