Gårdagens pass



Två bilder ifrån gårdagens benpass som gick riktigt bra!! Nytt PB i knäböj som slutade på 4 reps x 3 set med 80 kg. Och detta var andra passet där jag körde med vikter över min egen kroppsvikt och verkligen gick på max från början till slut. Är medveten om att många tycker att man är konstig, men det är helt stördt hur mycket jag verkligen tycker om styrketräningen och känslan av att vara stark och bli starkare. Känner mig starkare mentalt när jag känner mig stark fysiskt och det är något som jag verkligen behöver!

Sjukt nöjd med passet igår och känner mig stark i benen och mitt knä som jag innan har haft ont och problem med i flera år, känner jag inte av längre. Inte ens när det kommer till tunga böj!! Tror varje gång att "nu kommer det göra ont" och blir lika förvånad varje gång när jag inte känner av något :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej jag skulle bli jätte glad om just du kunde ställa några frågor till mig till min frågestund, superfin blogg!
Kram :)
http://idamarkestig.blogg.se/2014/july/fragestund.html#comment

2014-07-30 @ 14:08:45
URL: http://idamarkestig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0