När man mår som bäst

Utslagen i soffan med datorn i knäet, raggsockar på fötterna och lugna spellistan spelas. Middagen är i magen och benen är en aning möra efter någon svettig timma på gymmet. Det är "prova på vecka" (= gratis på gymmet denna veckan och holymoly vad folk det var där emot slutet! Helt sjukt trångt och jobbigt och något jag inte alls gillar. Anledning till att längta till juli/augusti/september för då är det enligt mig lagom mycket folk.

Hur som, skönt att kunna andas ut efter gårdagens panikplugg på kvällen och att jag försov mig i morses. Så typiskt mig att planera morgonen i detalj kvällen innan och sen försova mig. Blir nog sittandes här i soffan ett tag till scrollades på tumblr och weheartit. Det är då man mår som bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0