Valentines day♥

Vaknade imorse och såg att det låg en fin lapp på mitt nattduksbor och bredvid så stod det en vas med rosa tulpaner. De rosa roserna var slut och han vet ju om att det är vad jag älskar så han köpte rosa tulpaner istället. Så himla sött! Chokladen köpte han inte eftersom jag ändå inte får äta det. När jag givk ner för trappan möttes jag av min fina pojke som stekte pannkakaor så det hade räckt till 10 personer till, men allt var till oss. Så himla gott och verkligen en perfekt morgon!.... Om det inte hade varit för att jag skrev lappen själv igår kväll och köpte blommorna själv (yes, jag köpte blommor till mig själv) och höll på att missa bussen pga det och grät inombords när jag gick förbi chokladhyllan. Och fick steka mina pannkakor själv till frukost (även om de blev sjukt jävla goda!!) Och att "han" inte heller finns. Jo, men förutom det så var det en perfekt morgon! Men som jag har sagt innan, who needs a boyfriend when you have peanutbutter and the gym? Själv ska jag på dubbeldate med dem båda idag♥♥♥
Hoppas att ni får en fin fredag och att ni ger lite extra kärlek till er familj, kompisar, farmor, hamster, cykel eller den där burken med nutella eller Ben & Jerry's (ät lite åt mig med för får inte äta) Puss och Kram!
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Glad alla hjärtans dag :) kram

2014-02-14 @ 10:55:51
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0