Here comes the sun doo doo doo doo

Hade detta underbara vädret i ansiktet när jag gick till gymmet idag. Det plus Beyoncé i öronen och mina älskade Converse på fötterna (har brutalt skoskav så kan inte använda andra skor) kunde inte bli dåligt! Inte ens att det var 62848 personer på gymmet samtidigt som jag var där! Fick sånt sjukt grymt pump i benen idag och trodde nästan att mina hamstrings (baksida lårmuskel) skulle gå av haha. My ass was on fire too, men är det legday så är det! Nu ska jag lägga huvudet på kudden och hoppas på att drömma fina drömmar! 


Kommentarer
Postat av: Ida ♥

Du är bäst Emma!! :D ♥

2014-02-18 @ 19:29:11
Postat av: Lina S

härlig bild :)

2014-02-21 @ 17:24:57
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Alexandra - Lakeyours

Vilken härlig bild!

Kika gärna in på min blogg om du har lust, kram!

2014-02-26 @ 16:43:21
URL: http://lakeyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0