återförenad

Idag fick jag tillbaka min andra halva, min kära dator. Är nästan förvånad att jag har överlevt hela sommarlovet utan en dator, men det känns också konstigt att ha tillbaka det! På ett sätt är jag glad att jag har varit utan dator för jag har gjort så mycket mer än vad jag hade gjort om jag hade haft den. Men det var väldigt underbart att öppna photoshop i datorn och redigera bilder på riktigt igen. Åååh är typ i himlen just nu och har en massa bilder att fixa med. 
Första skoldagen gick bra, vi fick se vårt schema som är lite av ett skämt. Ja, vi har fruktstund 4 dagar i veckan som är schemalagd. Japp, trean på gymnasiet är det jag går i! Men annars är det bra, slutar 11 på fredagar och det tackar man ju inte nej till!
Nu väntar film, idol och soffmys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0