Sunday is not a funday

Var på kalas innan idag, men glömde kameran hemma. Så himla typiskt mig.. Hur som, så åt vi tårta, pratade, lekte och hade det trevligt som man har på barnkalas. Blev taggad på min egna födelsedag (4 dagar kvar!!) och jag hade en plan på att gå och köpa en Ben & Jerry glass för att jag fyller år, men eftersom min mage mår som det gör just nu efter lite tårta så överväger jag att hoppa över det. Den reagerade väldigt mycket på att få i sig socker och massa snabba kolisar (vilket jag misstänkte redan före) och just nu har jag lust att lägga mig på golvet och gråta för att jag har ont i magen, men måste skriva klart en inlämning. På tal om det så måste jag verkligen städa mitt rum. Hej på dig med söndags ångesten!
Hoppas att ni har haft en bra helg, så kör vi måndag imorgon. Den kan ju faktist bli bra!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du på One Direction konserten 13 juni i Sverige?

2013-09-23 @ 14:16:10
Postat av: Evve-Normal is boing!

Mysig bild!! Älskar sockar, så mysigt :))

2013-09-23 @ 20:44:03
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0