Lycka på ett papper

Lyckan på detta pappret går inte att beskriva med ord. Det går inte att förstå vad pappret innebör att jag ska göra. Vad jag ska få se. Men jäklar vad lycklig jag kommer att vara den 13 juni!


Har fått flera kommentarer om jag ska på konserten och varför jag inte har skrivit om den eller om jag ska ha biljetter, men jag ville hålla det lite hemligt innan allt var bestämt och helt 100 klart att allt skulle funka.
Men vi köade i 25 timmar ute för dessa biljetter. Jag satt där emellan 8.00-15.30 och kom sen tillbaka vid 21 och satt där hela natten till 9.00 då biljetterna släpptes igår. (Jag åkte hem på eftermiddagen och hade kalas hemma för mig och min syster) Jag hann under den tiden som jag köade komma med på Borås twitter, instagram och Facebook med den fulaste bilden någonsinn och vi hamnade även i tidningen som kom dit en kvart innan biljettsläppet. Hon har nog aldrig pratat med några mer nervösa tjejer!! Hon tog kort när vi stog i kassan och skakade och efteråt när vi stog utanför och grät.. Aja, man får bjuda lite på sig ;)

Jag var hemma vid 10 igår och sov i 9 timmar innan jag blev väckt av pappa. Åt lite mat och kollade på tv och sov sen yttligare 9 timmar. Lite trött efter att ha sovit max 1 timma under natten på liggunderlag och massa filtar, pratat och träffat massa nyktra och onyktra folk (haha), Tzatziki's dubbelgångare, lite toabesök på donken och massa sång. 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

så kul, jag var på justin biebers konsert i april :)

2013-09-29 @ 20:19:26
URL: http://agnesmalmborg.blogg.se
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; Åh tack så mycket Emma!! :D

2013-09-30 @ 13:40:46
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Lisa :)

Vad heter designen du har på din blogg? :)

2013-09-30 @ 15:27:09
Postat av: Milina

Åh kul!

2013-09-30 @ 16:07:26
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0