Life is short, run fast

Var ute på första löprundan i dag på tre veckor. Konditionen var lite sämre än sist men klarade ändå 6km på 33 min så det är helt okej. Kände mig bara trött i lungorna och inte i kroppen förän på slutet så kroppen är på g tillbaka!.
Så skönt att komma tillbaka nu och börja träna och springa för att kunna nå mitt mål i december. Luften ute är så klar och man slipper svettas så fort man klivet utanför dörren som man gör under sommaren vilket jag uppskattar! Körde på med massa benövningar efteråt och just nu känner jag att jag är glad om jag kan ta mig ur sängen imorgon. Benen viker sig när jag står upp och böjer på dem så jag och trappan är inte bästa vänner för tillfället. 
Nu ska jag fixa klart lite engelska uppgifter tills imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG vad duktigt!! Jag springer 5km på 31 min.. o.O

2013-09-23 @ 20:27:02
Postat av: My Fredblad

gud vilken fin blogg du har. Älskar alla dina bilder :D

Jag har förresten en frågestund på bloggen, så kika gärna in en stund om du får tid över.

2013-09-23 @ 21:33:55
URL: http://fredblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0