Home Sweet Home

Nu är jag hemma ifrån Öland. Eller, vi var hemma vid 4, men sedan dess har jag packa ur väskan (och slängt allt på golvet hehe..), ätit middag och tagit första löprundan på tre veckor pga av benhinneinflammation. Herregud vad skönt det var att komma ut igen! Tappat lite kondition, men den tränar jag tillbaka under veckan. Startade även min 21 days without sugar challange idag. Så 20 dagar kvar. Anledningen till att jag gör det är för att en gång för alla bli av med mitt sockerberoende och skaffa mig bättre koll på vad jag äter. Det är ju trots allt så att maten är 70% av resultaten så jag hoppas på att det kommer ge resultat. Jag kommer givetvis fortsätta äta liknande efter dessa 21 dagar med undantag för specielle tillfällen tex kalas osv. 
 
Nu ska jag ge mig ut i regnent och ge min kanin mat, fixa mitt rum och allt tills skolan imorgon och sen krypa ner i sängen. Godnatt ♥ Bilderna ifrån resan kommer imorgon
 

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

fin bild :)

2013-09-02 @ 11:36:03
URL: http://mkarlstrom.blogg.se
Postat av: Aldenfalk

fina bilder du har tagit :)

2013-12-06 @ 18:02:55
URL: http://aldenfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0