Hello September

Nu är det officiellt höst. Idag klev vi in i september även om vi vill eller inte. Själv hälsar jag hösten välkommen med öppna armar för det är en årstid som jag verkligen gillar (om man bortser ifrån allt regn) Stickade tröjor, filmkvällar, te i massor, halsdukar, duntäcken, underbara färger och en hel del andra saker kommer denna höst att innehålla om jag får bestäma. Även den bästa tiden på året att vara ute och springa. Man slipper svettas så fort man går utanför dörren och luften känns klar. Så jag kommer fortfarande att hänga mycket med mina joggingdojjor. 
Bilder ifrån hösten 2012
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga höstbilder :)

2013-09-03 @ 16:20:29
URL: http://nannna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0