We're all in this together

Hejsan svejsan! Fredag kväll  är vad det är just nu om någon har råkat missa det. Har varit ledig ifrån skolan idag och det enda vettiga som jag har gjort idag är att jag var på gymmet men min syster (på bilden) och insåg hur sjukt pinsamt klen jag är i mina armar. Seriöst? Trodde att det fanns något mer där men tydligen inte, så det ska det bli ändring på!!
Nu ska jag äta upp min skål med naturgodis & vindruvor och titta på High School Musical. Har av någon konstig anledning lyssnat på dem under hela veckan så kände att jag var tvungen att se filmen nu. Underbart slut på denna fredag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nu blev jag också sugen på att kolla på High School Musical :D

2013-10-24 @ 18:06:08
URL: http://aboutonedirectionn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0