q//a

Vad använder du för kamera och objektiv?
Just nu använder jag Canon EOS 60D men bilderna som är ifrån september och bakåt är tagna med min gamla Canon EOS 1000D. Objektivet som jag oftast använder är ett 50mm f/1.8.
 
Vad menar du med att Justin och 1D "har räddat dig"?
Vill inte skriva ut detaljer om detta, men men kan väll sammanfatta det med dålig självkänsla, själförtroende, familje/kompis relationer och en lite för hög prestationsångest. Tolka det som du vill.
 
Vart hittar du din motivation till att träna? Jag ger upp eftyp 2 dagar...
Jag vet faktiskt inte riktigt, helt ärligt. Det har mer blivit ett sätt som jag lever på. Men klart att jag har dåliga och bättre dagar i min motivation till det också, men i grund och botten så har jag bara bestämt mig för att jag ville ha en förändring och vill du så kan du.
Men annars; instagram, tumblr och bloggar
 
 
 
Favorit skomärken?
Converse, Jeffery Cambell (äger dock inga med dregglar över dem varje dag), Dr Martens, och Nike. 
 
Vart redigerar du dina bilder och får de så ljusa?
I PhotoShop CS6. Jag ljusar upp den lite där, men gör bilden ljusare redan när jag tar den (över exponerar) så då krävs det mindre redigering.
 
Favorit butiker?
H&M, GinaTricot, BikBok och Monki, men ingenting slår TopShop, speciellt inte 5 våningshuset i London. Kändes som att komma in i ett himmelrike!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MOBBING

SER DU OFTA MOBBING OMKRING DIG?
♥ Svara gärna också hur gammal du är och vart du ser mobbingen.
♥ Du får självklart vara anonym!

Gå in och svara på min blogg så att vi kan motverka mobbing!

2013-10-30 @ 16:02:02
URL: http://attvaraarlig.blogg.se
Postat av: sandra

grymt fin header! Gillar din blogg!
glöm inte att kolla min :)

2013-10-30 @ 21:43:45
URL: http://sandrakuuung.blogg.se
Postat av: selina♡

sjukt fin design du har :)
kram

2013-11-01 @ 00:50:43
URL: http://selinajensens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0