New in

 
Gick in en sväng på h&m i torsdag på jackt efter nya träningskläder och fick med mig dess hem. Den lila fick jag för halva priset så betalade 99:- och 100:- för dem. Ska gå tillbaka dit snart igen och köpa tröjor/ linnen och shorts. Eftersom att jag använder det så mycket så behövs det endel hehe.. Och att träna i snygga träningskläder gör faktiskt det hela en gnutta roligare, även om man ser ut som ett katt som har suttit ute i ösregn när man har tränat klart. Samtidigt som man luktar gammalt hockey-omklädningsrum (som gammal konståkare så kan jag meddela att det är ingen fröjd för näsan att komma in i ett sådant!!) ,men man känner sig riktigt grym efter träningen!
 

Kommentarer
Postat av: Riff

Najs! :)

2013-10-13 @ 10:37:32
URL: http://riff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0