Allt är för bra nu

 
Sitter och lyssna på Maggio & Hellströms nya låt "hela huset" Har aldrig varit ett fan av Håkan för att jag inte gillar hans röst, men har lovat mig själv att jag under hösten nu ska ge denna man som alla andra älskar en andra chans. Denna låten gjorde nog en bra start gissar jag på!
När vi ändå snackar musik så kommer jag med litre Bieber news också! På söndag kommer ä n t l i g e n Heartbreaker ut! Åh, har sett fram emot det här i 5 (?) månader ungefär och under denna tiden har vi endast fått ett "soon" som svar på när den kommer. Efter efter detta kommer det 1 ny låt varja måndag i 10 veckor framöver! (!!!!) Min lycka kan inte bli större! Och vid jul kommer BELIEVE filmen ut. En grym musikhöst och vinter kan jag lova. Mitt i dessa 10 veckor släpper 5 fina pojkar sitt 3dje album också. Om jag inte har avlidit i januari pga fangirl feelings är jag förvånad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0