+ // -

Bra saker som har hänt idag:
 
Niall Horan (ifrån 1D), hans kusin svarade på min tweet (jag vet det låter ytligt, konstigt och långt borta, men ni förstår inte lyckan!)
 
Vi fick sluta tidigare ifrån skolan så jag hann träffa mamma och komma hem tidigare ifrån skolan
 
Jag har bakat bullar och chokladbollar, som är nyttiga
 
Skolmaten var god
 
 
Dåliga saker som har hänt idag:
 
Har otrevliga skoskav på båda fötterna
 
Åt bulldeg (vilket jag ångrar så brutalt mycket..) och har just nu ont i magen
 
Har inte pluggat så mycket matte som jag skulle ha gjort
 
Har bara velat lägga mig på golvet och bryta ihop varje sekund av denna dag

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som de bra sakerna var riktigt härliga iaf =)

2013-10-04 @ 07:38:23
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Katarina

Hej vad fin blogg du har kicka gärna in på min blogg och säg gärna vad du tycker om min blogg :) Kram!

2013-10-04 @ 09:42:52
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Sara

Hej! Kan du inte lägga upp recepten? :)

2013-10-04 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0