Cows everywhere

Hej! Bion igåg var jättebra! Hur kul som helst och att Taylor Lautner var med i filmen och gick runt linne gjorde ju inte saken sämre hehe ;)
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sprungit och varit i stallet. När jag va ute och sprang och svängde in på en väg för att döda mina ben med massa uppförsbackar så kom jag bara 10 meter innan jag såg att grannens kossor hade smitit ifrån hagen. Där stog jag mitt i skogen med 20 lösa kossor och vi var nog lika rädda för varandra. Pappa ringde och sa att jag skulle prata lugnt med dom så att de stog kvar tills ägaren kom, men de blev så rädda för mig så de sprang in i skogen istället. Haha, aja tillslut kom ägaren med sin vallhund så vi fick tillbaka kossorna i deras hage. Lägger in en passande bild till detta inlägget också.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0