Åker nedåt i landet

Nu åkter jag till Västkusten aka Bästkusten för att träffa min bästavän som jag inte har träffat på snart 2 veckor. Åh detta ska bli kul. Behöver komma hemifrån och tänka på annat än Kisandra, även om hon finns i mina tankar varje minut. Jag ska ha grymma dagar där och det hoppas jag att ni också får där ni är. På semester, hemma, i sommarstugan, andra sidan jordklotet.
Det kommer något inlägg här varje dag, men om ni vill så kan ni följa mig på instaram @emmanden så ska jag försöka uppdatera lite där. Ni är bäst, puss hej!
 

Kommentarer
Postat av: vicjohnsson ~ Victoria Johnsson

åh, himla fin bloggdesign du har! :}

2013-07-30 @ 12:29:04
URL: http://vicjohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0