Oflyttningsbar

Hej på er! Mår ni bra? Själv sitter jag här och fixar bloggdesigner och äter äpple och morot (nya beroendet) och tror att jag kommer att sitta här resten av dagen. Mina ben är inte förflyttningsbara efter dagens och gårdagens mördar träningspass men det är skönt när man är helt mör i kroppen och känner varende lilla muskel i kroppen. Var ute på en morgon löprunda (milen under 1.02h. Har klarat 9.45 km på 50 min) Målet är att kunna köra milen under 50 vid jul. Bara att träna på och ge allt varje dag så kommer jag nog dit! 
Vill ni att jag sak skriva mer om all min trning och mat som jag äter? Dela med mig med lite tips, pepp och motivation? Eller maila mig om ni har någon mer privat fråga! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Noami

Ja! Mer om tränings och mat tips! Dina inlägg är så sjukt roliga och inspirerande!<3

2013-08-06 @ 16:59:48
Postat av: Izabella

Hej!
Fin blogg du har, kika gärna in på min blogg och kanske slänga ut en kommentar om vad du tycker:)
Kram

2013-08-06 @ 17:55:24
URL: http://nattstad.se/izzii
Postat av: Lisa

Ja det vore kul om du skrev lite mer om träning och sånt! :)
Jättefin blogg!

2013-08-08 @ 08:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0