Mountin climber

 
Nej riktigt såhär har jag inte spenderat denna dagen. Regnet har öst ner och jag har hållit mig inne, med ett undantag för i morses då jag åkte med mamma in till stan och gick upp och ner för skidbacked 3 gånger medans hon fixade lite annat. Hej träningsvärk i rumpan imorgon! Det var riktigt skönt och jobbigt att gå upp. Hade jag hade gärna gått upp lika många gånger till men hann inte det för mamma var tvungen att åka hem. Kommer i alla fall åka/ cykla dit fler gånger! Tränade sen ett 30 min NTC pass + armar.
 
Nu ska jag gå och sova och hoppas på att solen skiner när jag vaknar!

Kommentarer
Postat av: Emme

Låter som en härlig dag :)

SV: Tack så mycket :)

2013-08-09 @ 09:40:35
URL: http://emmesphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0