jag saknar dig

Har varit hästlös i nästan en veckan nu och har inte varit i stallet sedan dess. En del av mig säger att jag ska gå dit, medan andra halvan kommer bryta ihop av att gå in genom dörren, se boxen, se hyllorna där alla saker brukade stå. Se hennes sadel hänga kvar i sadelkammaren. Allt vitt hår som finns kvar på mina ridkläder här hemma. Det är en smärta som alltid kommer finnas där. Att lämna bort henne till någon annan kommer alltid finnas med på min lista på värsta saker som jag har gjort.
 
 

Kommentarer
Postat av: Irini Vanessa Argiri

Jättefin bild och blogg du har!
Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar om du vill:)

2013-08-04 @ 21:49:09
URL: http://irinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0