A list

8 saker jag gillar:
-Sena sommarkvällar
-Att ha sand mellan tårna och salt i håret
-Nysteka pannkakor med fruksallad till frukost
-Att springa tills svetten rinner och lungorna kippar efter luft
-Lyssna på sin favorit spellisa och dansa på sitt rum
-Folk som ställer upp
-Göra saker man inte trodde att man klarade
-Skratta tills tårarna rinner och man får kramp i magen
 
7 saker jag ogillar
-Sakna när vänner som bor lång bort (B♥)
-Skoskav av sina favoritskor
-När saker inte blir som man har förväntat sig
-Folk som sviker
-Skönaste jeansen man äger har slitits ut
-Man tar en bild som ser bra ut i kameran men är ful i datorn
-När man vaknar och inser att man har sämsta hårdagen i världshistorian
-Dåliga låtar som spelas på radion
 
6 saker jag ser fram emot
-Träffa min klass igen
-Min födelsedag
-London resan nästa sommar
-Se 1D filmen This Is Us på bio
-Dagen då jag når min "goalbody"
-Julen
 
5 saker jag drömmer om
-Kunna leva på foto
-Sätta min fot på varje kontinent i världen
-Träffa människor som jag ser upp till
-Inreda min lägehet i NYC & London 
-Möta någon som får mig att inse saker jag inte visste om mig själv
 

Kommentarer
Postat av: emilia

Sååå snygg blogg alltså ♥

2013-08-01 @ 21:20:53
URL: http://fames.se/emiliablomqvist
Postat av: Bella

önskar varje dag att vi bodde närmare varann saknar dig min fina <3

2013-08-16 @ 15:29:05
URL: http://bellat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0