Ä N T L I G E N

Tidsinställt, är i London
 
Idag är det dagen jag har väntat på sen den 25 september. Eller jag har längtat efter den sen februari 2012, men vetat att det ska hända sen september. 
Om jag har någon röst eller tårar kvar efteråt så blir jag nästan imponerad över mig själv. Det enda jag kan säga är att detta kommer bli a night to remember! (tycker dock synd om Lisa's mamma och hennes mammas kompis som ska umgås och sova i samma rum som oss efteråt....)
Kommer att ta en maaaassa bilder och även filma så det kommer nog komma upp något inlägg om konserten när jag kommer hem. Varnar dock för ett ganska "fangirlit" inlägg med osammanhängande text då.
 
1D tröjan är på, kameran med och ett humör som man inte kan sätta ord på också!
Ha en grym och bäst kväll, för det ska jag och Lisa ha tillsammans med dessa underbara killar!

Kommentarer
Postat av: eliin

åhhhh, hoppas du får en magisk kväll med dom bästa killarna i världen! xx

2013-04-02 @ 18:04:59
URL: http://eliibee.blogg.se/
Postat av: Emelie

SJUKT ROLIGT JU! :)

2013-04-02 @ 21:36:53
URL: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0