Utmanad

Jag har blivit utmanad av Amanda (klicka HÄR för att komma till hennes övergrymma blogg) med att svara på 11 frågor, so here we go!
1. Drömresemål och varför?
USA, helt klart. Resa igenom alla stater. Varför? Något jag länge har sagt och drömt att jag ska göra och det är en sak på min innan-jag-dör-ska-jag-ha... lista.

2. Glass eller godis?
Glass i alla färger smaker och former!

3. Vad beställer du helst på en restaurang?
Potatis & kött eller kycklingsallad

4. Vilken är den första butik du skulle gå in i med ett varuhus med alla världensaffärer?
Victoria Secret, har alltid velat gå i där.

5. En låt som alltid gör dig glad?
What makes you beautiful- One Direction (<3 x 100000000000000)
6. Det bästa med sommaren?
Bara 1 sak? Svarar sommarlov för då får man med allt som hör till!

7. Sol och bad semester eller shopping och sevärdheter och varför?
Beror på vart i världen man hamnar, men om man har betalat mycket för att åka någonstans tycker jag att det käns onödigt att lägga massa pengar på att bara se ett hotell och en pool, även om det är väldigt skönt att bara chilla. Men jag väljer shopping och sevärdheter!

8. Bästa ögonblicket i ditt liv?
Önskar att jag kunder svara "när jag träffade 1D" men det har ju inte hänt än, så när jag fick reda på att min foderponny inte behövde avlivas tror jag blir svaret.

9. Gå klädd i bara gröna kläder resten av livet eller dansa macaren så fort någon tilltalar dig?
Dansa macarena :D



10. Det absolut bästa med dig själv?
Att jag är väldigt envis och ger mig aldrig, vill jag något. Så ska det gå! Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid ;)

11. Vad skulle din aldelles egna Ben & Jerrys innehålla?
Vanlijglass med choklad bitar och mango. Kanske hallon också.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; Varsegod och vad roligt att du svarade! :)

2012-05-27 @ 15:03:58
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: Alexics

Allt bra? :)

2012-06-03 @ 17:16:04
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0