Sunshine in the rain

Nej, det har inte varit sånt här fint väder den senaste tiden (som jag inte har varit här) utan det har regnat, regnat, regnat och ösregnat. Mitt i maj och skolavslutning om minder än en månad. Framtiden ser ljus ut.. Inte deppa ihop för lite regn, det är ju lång helg for gods sake!
Jag var ute och red innan idag. I ösregn. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, right? Då tänkte jag att, om det inte hade varit meningen att man skulle vara ute när det regnade så skulle man ju inte komma på idén om regnkläder, galonbyxor och gortex och allt vad det nu heter. Men nu har vi gjort det, och då är det meningen att man ska vara ute även om det regnar.. typ.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: saga

Vad tycker du om mina senaste hårtips? Kommentera gärna vad du tycker! :)

2012-05-17 @ 20:53:07
URL: http://saganilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0