10 fakta om mig

1. Jag är sjuk envis och ger mig aldrig. Även om jag mitt i en diskussion kommer på mig själv om att ha fel.
2. Jag har aldrig färgat eller tonat mitt hår. Har funderat på att tona det brunt i ca. 1 år..
3. Om jag städar mitt rum ä'r det lika stökigt igen efter 10 miuter.
4. Jag stör mig på folk som tar tvål på händerna innan de har skölj vatten på dem när man tvättar händerna.
5. Jag pratar om Glee 24/7. Något min kompisar älskar! (Gleek blir nog mintt smeknamn!)
6. Jag har åkt konståkning i 8 år.
7. Jag förstår mig inte på människor som inte äter frukost! Skulle dö utan det!
8. Jag gråter typ aldrig till sorgliga filmer.
9. Jag läser väldigt många bloggar
10. JAg längtar såå mycket till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Matilda ♥

Jag åkte också konståkning förut! :D

2012-03-14 @ 20:17:17
URL: http://matildasvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0