Spex

Kom hem ifrån skolan för en timme sen och sedan dess har jag hunnit beställa One Direction Ip All Night Tour DVD. YEEEEEEEYYY!!! Dock blev jag lite töntförklarad av mamma och mina systrar, men det är det värt! Så den ska vara hos mig senast på tisdag. Precis innan jag åker på torsdag.
Idag var det spex i skolan så alla vi nior klädde ut oss. Själv har jag sett ut som Pippi hela dagen med olika strumpor, ståltråd i håret osv. Håller på att lägga in billderna så ni ska få se vad jag och alla andra klädde ut oss till.
Kan visa en klassbild som vi tog innan det "riktigt" spex kortet.
Uppdate: jag sitter längst ner i vänsta hörnet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken underbar dräkt den där "monster/sjuksköterskan" är :) gillar den ^^

2012-06-07 @ 17:34:32
URL: http://nelllyyy.blogg.se/
Postat av: Nadja Och Priory Bambi

ahhaha jag ser inte vem du är!

2012-06-07 @ 18:26:12
URL: http://nadjalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0